fredag 11 mars 2011

mina så kallade "känslor"

jag kommer dö på måndag x(
alla mina kompisar ska gå på nått som heter plus eller puls, och på måndag kommer alla bara:
-" Guuuuuud va kul de va!
-ja, ´roligaste kvällen i heeela mitt liv!"

när folk säger så kan man inte mer än att känna sig utanför..

MEN jag har ju världens goaste kompisar i Mitt fotbollslag, så jag är inte ett dugg avundsjuk.
på tal om avundsjuk, när man va mindre va man (jag alla fall) avundsjuk typ hela tilden, inte på saker och sånt utan på kompisar. men, i alla fall så älskar jag mina tjejer ! och bara för de kommer lite bilder.

1 kommentar:

SUPERBILLIGT! sa...

HEJSAN! Jag har en försäljningsblogg där jag säljer snygga kläder, accessoarer och elektronik för att spara på naturens resurser för en absolut minimal peng. Välkommen in och kolla bland kategorierna så är jag säker på att du kommer hitta något som du är sugen på! Om du har frågor kommentera något inlägg eller skicka mig ett mail på, stephanienilsson@live.com
Ha det bra! :)