måndag 4 april 2011

Mosnytt!

Hoppas att ni är sugna på ett riktigt lååångt inlägg nu!

i kvällens program

*taylor Momsen som liten!
*Moa förklarar.
*så firar man födelsedag bäst!
*ny kategori!
*nya bilder.

kolla här:
bakom allt smink finns en väääldigt fin tjej!


 men hon va alldeles för söt när hon va liten!
här är hon med i en reklamfilm 1997 och då va hon 3 år.



okej, jag ska förklara en del för er.
när jag fyllde år fick ju jag ett bankomat kort :D
där får jag in 1100 (barnbidraget) varje månad, och jag köper kläder och skor själv + allt de jag har köpt innan också. (smink, pennor, smycken osv.)
fattar du? ;)



*så firar man sin födelsedag bäst.
MAN BOWLAR MED SINA VÄNNER!
sen går man och fikar såklart ;)



*ny kategori!
*veckaaaaaaaans serieeeeee!*
skicka in en/ flera bilder till mej så fixar jag en cool serie med dom också!






här om dan tog jag lite nya bilder, hoppas ni vill se dom, för här kommer dom :)















tack och hej, leverpastej!

Inga kommentarer: