söndag 24 mars 2013

SISTA DAGEN NÅGONSIN

Imorgon är det den 25 mars, alltså våffeldagen och även min 15års dag.
Helt sjukt!

Jag vill dela med mej av min sista dag som 14 åring (gör de mest av egoistiska skäl så jag kan läsa när jag blir ännu äldre). Ska även i ett inlägg lite längre fram beskriva lyckan när jag fick min underbara älskade kamera!

Ebba (såklart) kom till mej runt ett tiden för att vi sedan skulle ge oss ut på en liten fototripp med min nya bebis. Vi visade hen (har inte namngett han/hon än) havet och lite grimaser på oss själva.
Det blev en lyckad tripp och jag riktigt hörde hur min älskling skrek små lyckoskrik!
Efter det gick vi tre till mej igen för de vanliga. Äta mat och spela CoD.
Sen gick vi till väninnan min, jag hon och min dator för att väl där sitta och spela Sims. Ett riktigt tjej-lan!
Gissa vad som hände sen?
DESPERATE HOUSEWIVES!
Sen kom min häst och vagn med mycket vacker chaufför (mamma) och hämtade mej för att äta lite tacos i mitt slott/palats!

Och nu ligger jag i min säng och lyssnar på First Aid Kit och riktigt längtar tills imon. Detta är mys på hög nivå!

Här är sista bilden på mej nånsin som 14 åring, kände att den skulle få bli speciell

Inga kommentarer: