söndag 21 april 2013

INTERNATIONELLA SNIGLAR

Sorry for the bad update, för att vara lite internationell sådär. 

Anledningar till min badiga update:
♥ Dansat på projektet
♥ Chillat sönder dillen hos Ebba
♥ Funderat över ifall sniglar hade hjärtan

Detta frågade vi Ebbas mamma som inte hade svaret. Istället slängde hon upp en facebookstatus. Jag citerar:
"Klurig fråga från två femtonåringar. Har sniglar hjärtan? För när man klämmer på dom är det ju inte blod man ser utan bara en massa släm."
Slut på mitt citerande. 

Efter några intensiva minuter på wikipedia hade jag och den andra femtonåringen som nämns i texten ovanför (Ebba) kommit fram till ett slutgiltigt svar.. TRUMVIRVEL
Ja, sniglar har hjärtan!

Den blonda snigeln är Ebba och den snigeln som är brunett är jag, ifall ni inte ser :)




                                        ♥

Inga kommentarer: