lördag 6 april 2013

JAPP, MINA VÄNNER ÄR FINAST

De två senaste dagarna har jag tillbringat med två fiskar (alltså två fiskar från fiskebäck) och Ebba.
Vi har chillat på dillen runt om i hela världen. Typ. Både hemma hos mej, på vägen till Ebba, hemma hos Ebba, på vägen till färjan, på färjan, i ena fiskens (Ludvig som hans föräldrar valt att döpa han till) sommarhus, runt om på hela Rörö, i Ican på Rörö, på bussen till fiskarnas näste, på Ican i fiskarnas näste, runt om i hela fiskebäck och hos den andra fiskens (som hans föräldrar valt att döpa till Fredrik) hus.
Mycket chill på 48 timmar ska ni ha klart för er!

Vi har hunnit med att:
-Att äta mina sjukt goa muffinsar
-Lyssnat sönder gammal svensk musik ♫
-Gå säker över en mil
-Kollat på världens absolut bästa film, Eurotrip
-SKRATTAT NER OSS
-Promenixat på en mördarstig

Men det absolut bästa var när vi hade gått runt mitt i ingenstans (i fiskebäck) säger jag och Ebba till varandra:
Jag- Åå jag orkar inte.. Jag hade behövt lite choklad.
Ebba- Jag med!
Rätt som det är cyklar Freddefisk iväg för att köpa choklad, jag Ebba kände oss som två riktiga prinsessor!

Eller när vi bara sitter på Rörö och pratar på om allt mellan tvåsvett och marsianer. 

Bildbomb från två roliga/härliga/mysiga/ascoola dagar, kungligt har vi haft de ändå ♛









Inga kommentarer: