torsdag 11 april 2013

VI ÄR NU REDO FÖR PRAODAG FYRA

Efter en mysig morgon/förmiddag ska jag nu ge mej iväg på mitt uppdrag skolan har givit mej.
Idag väntas tre dansgrupper, en killgrupp och två tjejgrupper. Efter detta är det de stora genrepet innan projektet. SPÄNNANDE
Så, i med att jag kommer hem runt nio ikväll så har jag agerat vuxen och gjort mej egen mat.
Det tycker jag att förtjänar massa vuxenpoäng!
Önska mej lycka till och hoppas att småttingarna inte äter upp mej, eller min mat heller för den delen..

Jag och Björn gör oss redo på olika sätt, så varför inte borsta tänderna på fläkten liksom?
Eller gör fula miner?


Kan förstå varför Björn ser ut som ett frågetecken här..


Det är faktikst Björnis som lagar maten i vårt förhållande :)

Lägg till bildtext
Nostalgi från Paris, jag har sagt till björn att han ska sluta cykla på Eifeltornet men han lyssnar aldrig på vad jag säger..

Inga kommentarer: