söndag 19 maj 2013

SJÄLVFÖTROENDEPUSH

Jag vet att många gråter när dom ska sova. Då ploppar liksom allt dumt upp i huvudet och helt enkelt knuffar undan sömnen.
Och grejen bakom det här med att man oftast blir ledsen när man ska sova är för att vi människor blir känsligare på kvällen, varför?
Jo, man har varit vaken många timmar och man blir då trött och känsligare. De är bajs

För ca fyra månader sen när jag ingick ett förhållande med mej själv (19 februari) så är jag inte alls lika ledsen längre och på bara den här lilla tiden har min syn på mej själv förändrats jättemycket och jag mår faktiskt jättebra!

Men istället för att vara ledsen på kvällen över att man tillexempel inte har en pojkvän ska man tänka "shit, jag har allt detta framför mej! Jag vet att jag inom några år har en pojkvän som älskar mej hur himla mycket som helst!"
Och istället för att försöka hitta en pojk/flickvän ska vi fokusera på våra vänner.
Knuffa undan alla tankar på att livet skulle vara så mycket bättre med en pojk/flickvän några år. Vi är unga och vi har hela livet framför oss!
Ta tag i dina närmsta vänner och åk och fika?

Så kom ihåg detta fina du, när du är deppig tänk "Jag kan vara helt säker på att de kommer att bli bättre"
Är du deppig över att du inte har en pojkvän tänk "Jag kan vara helt säker på att jag någon gång kommer att få en pojkvän"
För de kan jag lova, allt som du vill ska ske kommer att ske bara du ser till att de sker.
TÄNK POSITIVT

Inga kommentarer: