tisdag 14 maj 2013

SNOPPAR PÅ KARTAN

Vart jag mej i huset vänder ser jag snoppar överallt.
Och nu tror ni att jag har femtonhundra nudistkillar runt om mej, tyvärr så tror ni fel.
Jag skriver i kärleksboken
(SNABBFAKTA- kärleksboken är det vi håller på med i skolan nu, eller för typ sju veckor sen. I den ingår allt med "kärlek" (allt från dikter till sex). Och nästan alla ämnen är inbakadflätade i kärleksboken)
I alla fall, jag sitter och klipper och klistrar in snoppar i den för tillfället.
Innan låg alla på mitt rum men jag har nu förflyttat mej ner och tror jag tappat några på vägen.. Stackarna!
Smsar med Linn också, mycket trevligt tycker jag att de är!

Om en timma ska jag iväg och dansa också. Det ska bli najsbajs!

Jag känner mej like a boss dessutom, har huset för mej själv enda fram till åtta, OMG! Detta är ett historiskt ögonblick!
I med att det är FF firar jag det med en kopp te trotts att mamma har bakat muffins som hon lät stå framme (antagligen för att läskas så mycket som möjligt) så har jag inte smakat på en enda, ännu mera OMG! Tror jag börjar bli sjuk.
Åter till mitt firande- jag hoppar runt som en galning med förhoppningar att grannarna inte är spioner och spionerar på mej, (man vet aldrig).





Inga kommentarer: