söndag 30 juni 2013

-

Tjena vad mycket som händer när bloggen tar sina tupplurar!
Min första lediga vecka på sommarlovet har bestått av: (veckan på Astrid Finne är ingen spa weekend direkt)
Måndag: Städade jag mitt rum och det är faktiskt städat!!
Tisdag: Kom mina skruttisar på besök, mer detaljer imon..
Onsdag: Var jag i stan med min Mammut och Rasmus, fick handlat en hel del! Supersöt väska, wifi adopter till min kamera och väääärsta snygga tröjan! Kikade även på ett par snygga skor som jag..
Torsdag: .. Köpte på torsdagen då jag var inne i stan igen, dock med the fishes and Ebbz. Mycket najs! Efter shoppandet åkte vi hem till Freddefisk där vi grillade korv och chillade på dillen. Jag och Ebba åkte hem ganska tidigt där vi parkerade oss i soffan med mammis.
Fredag: Var det kalajs för mej! 3 månader och 3 dagar försent bara.. Men det var mysigt! Vi åt så mycket att jag seriöst trodde att jag skulle sprängas! När alla hade gått stannade Ebba..
Lördag: .. Och gick inte förrän en liten stund sen. Idag har vi varit ute i ösregn och fotat. Haha, bilderna blev ascoola :)

Snabbt inlägg för jag ska sova, ska till liseberg imon med Olivia, myyys


Inga kommentarer: