torsdag 13 juni 2013

JAG KOMMER!!

Det var en gång en liten flicka med långt lockigt hår (det är jag). Hennes högsta önskan var att det skulle bli den dagen hon då släpptes fri (det är imon). Hela dagen hade hon gjort sig redo för denna stora dag. Hon hade till och med packat ner sina käraste saker (mina kläder). Allt för denna stora dagen. Flickan kände stor förväntning, hon tyckte sig höra musik och vart hon än vände sig var alla fina (skolavslutningen imorgon). Hon fantisera om hur glada hennes väktare (Jeanette och Katarina) skulle bli när det fick sina belöningar (det Malin och Sofia köpt till dom, godis tror jag) som det var så välförtjänta av. Den lilla flickans fantasier förändrades då hon tänkte på vad som skulle hända när hon gick från denna fina tillställning (i kyrkan). Hon ser sig själv i fantasierna tappa sin sko! Men hon hinner inte.. Fel saga.
Den lilla flickan låg i sin säng (min säng) och drömde sig bort då hon skulle segla ut över havet till långt långt bort..
Snipp snopp slut!

Okej.
1, imon är det SKOLAVSLUTNING= SSOOMMMMAARRLLOOVV!!!
2, imon ska jag även ut och segla med Astrid finne!
Lyckan är stor, så stor att jag inte kan beskriva den! Så jag sover istället, Godnatt alla fina ❤

Förra året \/



Inga kommentarer: