onsdag 12 juni 2013

SPONTANBESÖK FRÅN EN FISK

Idag har min klass (dock inte alla) spelat minigolf på golfen. Jag, Emma och vår klassföreståndare Jeanette spelade tillsammans. Ja, vad ska man säga? Det gick som det gick. Bollar flög kors och tvärs över hela Hönö och det mest omtalade numret blev sju. Haha, min klass är härligast i världen! Efter det åt vi glass och plötsligt piper det till i min mobil, det ä en av mina fiskkopmisar som skickar en bild på en buss och skriver till oss (mej, Ebba och Ludvig) "plattans mattan mot öckeröland".
Så, jag bestämmer mej för att inte låta freddefisk komma vilse (vilket han gjorde ändå..) så jag möter upp honom vid hamnen.
Efter det gick vi till min skola för att visa vilken stolthet den är! Host. Hahaha så himla kul för i med att alla i alla fall vet vilka alla är på min skola så kommer han och är helt tjottig så undra alla vem han var, de syntes! Så kul!
Sedan drog vi oss bort mot Bästis för då hade hon kommit hem, rät värd dag ändå!
KÄRLEK TILL FOLKET



Inga kommentarer: