onsdag 3 juli 2013

FINNE I ÖRAT

   
   

Idag har jag, Moa, varit hurtig och bakat. För er som känner mej så vet ni att jag gillar att baka och gör det ganska ofta. Och för er som känner mej ännu bättre vet ni att jag i 99 av 100 fall misslyckas jag med något.. Så varför gå emot strömmen och lyckas idag? Fast kakorna blev goda i alla fall :) 

Övrig fakta jag vill meddela:
• Jag håller på att få en finne i mitt vänstra öra
• Imon ska jag träna för första gången på väldigt länge, har börjat tänka på vad som ska stå på min gravsten
• Jag och min bästavän Ebba är galna, bevis på detta hittade vi igår på Ebbas dator som lagrat allt pinsamt vi gjort i våra dagar (låter som vi är tanter, men dock inte än, men vi är på god väg!)
• Igår var jag med Ebbas familj på ullabulla (ullared). Jag handlade för 300kr och vi var där i två timmar, REKORD 

Inga kommentarer: