lördag 24 augusti 2013

HELG

Yes, nu är skolan igång igen och dem tre första dagarna är avklarade. Igår hade vi en arbetslagsdag på Rörö, namnet tycker jag dock inte stämmer så bra för alla klasser satt var för sig på varsin klippa. Men det var mysigt! Hade jag inte gillat min klass så mycket så hade det inte alls varit värt att åka enda till Rörö, haha.
Vi spelade kubb och mitt lag vann båda gångerna! (Dock fick vi nog bara ner en pinne men dem andra missa kungen, hihi)

Efter några timmar på Rörö och en kort tupplur kom Malin hem till mej för att vi skulle bli starka. Påväg till Nordic Wellness cyklade (!) vi förbi skolan så Malin kunde sno lite internet för att blogg. Detta var extremt kul! Läs vad hon skrev om det hela här! Läs även mer för det finns massor av bilder på mej på Malins blogg!
Vi Zumbade ihjäl oss i en timma och efter detta cyklade jag hem. SLUT

Imorse vaknade jag fast jag kom knappt upp, vilken träningsvärk!
För det första fick jag träningsvärk från Body Balancen i tisdags som satt kvar i torsdags på MRLen vilket inte gjorde något bättre. Så igår på Rörö gick jag och Malin världens konstigaste gång för vi hade så jävla ont! Så efter tre pass på fyra dagar är jag rätt öm, men det är värt det!


Inga kommentarer: