söndag 15 september 2013

UPPDATERING

Min dag började super! (Påminn mej att skriva ut receptet på en superbra morgonstart)
Efter min superstart blev det dock sämre, ett tag visste jag verkligen inte vart jag skulle ta vägen. Så jag sov. 
Efter detta blev det dock mycket bra igen ❤ 
Dagen avslutades i alla fall med ett långt (lagom flummigt) skypesamtal med min manliga sida borta i Fiskebäck och den nya filmen med Leonardo De Caprio, dock vet jag inte om den var så bra.. Får se om den för att ge den en rättvis bedömning! 

Imorgon ska jag agera lärare åt min vän Matilda efter skolan. Vi ska plugga NO och svenska skulle jag tro, Malin ska också plugga med oss. I alla fall över telefonen. Tror detta blir riktigt bra! 

Och med detta säger jag godnatt och visar en bild jag just fick av Wilma :)


Inga kommentarer: