torsdag 24 oktober 2013

VIGTJEJHEJ

Vilken härligt underbar dag!
Den började lite halvdant då jag gick runt hemma som en död svimmande zommbie hur det nu går ihop. I skolan har vi idag firat FNdagen vilket vi gör varje år. Det var en lite konsert i fritidsgården med alla elever som är begåvade med en fin sångröst på vår skola och resten står i 100 grader celsuis  och lyssnar. Ifall någon nu skulle tänka "pfft, finns det ens någon som är duktig på att sjunga på öarna?" SVAR JA.

Vi hoppar till dansen, eller rättare sagt så cyklade vi till dansen, jag coh Emma. Vi höll på att blåsa bort! På riktigt! Väl på dansen tränade vi magen och rumpan (pust) och även vighet. Lilly visade en mirakelkur och vipps så förvanladess jag från den ovigaste elefanten till en någorlunda graciös dansare.

När jag kom hem åt jag lite innan min bästavän dog av tråkighet med hjälpa av sin läxa. Så jag tog min cykel dit (tog två munter om någon vill veta) där satt vi och pluggade religion och fysik och det gick faktiskt riktigt bra!  Haha, hon är så go. Ebba skulle läsa ett litet stycke samtidigt som vi lyssnade på opera så avbryter hon och sjunger med, haha! Plötsligt så blev klockan närmare tio så jag tog mej hemåt och nu väntar sängen och min mysiga bok!

LOVE

Inga kommentarer: