måndag 4 november 2013

WEIRDO

Yes, the rubrik kalla mej just weirdo, vilket inte är så konstigt. Jag kom just att tänka på en sak som tillhör min kvällsrutin.

Min läsa-mina-vänners-bloggar-stund är samma stund som jag borstar mina tänder. Det går till ungefär såhär:

1. Jag tar på tandkräm på min tandborste och sätter mej på toaletten, alltså med locket på.
2. Jag tar upp min mobil och läser mina vänners bloggar.
3. .. Samtidigt som jag borstar mina tänder med vänsterhanden så jag kan hålla i mobilen med högerhanden.
(Nu kommer det allra knasigaste)
4. Jag glömmer av att jag borstar mina tänder och påminns inte förrän jag känner hur det från min mun kommer seggel blandat med min tandkräm som droppar ner på min tröja. (Lärde mej faktiskt av en tv-serie igår att saliv innehåller 98% rent vatten, dock är jag inte 100% säker på att det stämmer.) 

Detta är en vana som jag inte ens tänker på.. WEIRDO WEIRDO WEIRDO

Inga kommentarer: