söndag 22 december 2013

BADRUMSKONSERT

Phuu, med eller utan feber, jag måste säga det att jag är AWESOME!
Har just haft en kanonbra konsert med endast Whitney Houston-låtar i mitt badrum. 
Publiken var vild mina kära vänner! Dock orkade jag bara köra tre låtar så jag antar att mina fans blev lite besvikna, men ändå liksom, det är sånt man får räkna med om man har en cool idol som ställer upp även ifall hon är krasslig.
Någon som är intresserad av en liten badrumskonsert? Då kan du maila min manager på cool.swagis@YOLO.nu 

Nu är det dags för denna kändis att nana bort sin feber för inom blir det grejer! Min Padplutta aka Ipadis fyller ett år och jag ska fira jul med Papput och Vilmis så det gäller att vara utvilad. 
(Och med sova menar jag kolla runt på youtube, vet bara inte vad jag ska skriva mer. Hehe) 


Inga kommentarer: