lördag 8 februari 2014

BARA FÖR ATT

Ååååå nu är det lov! LYCKA
Jag önskar att jag kunde säga att jag slapp att plugga på lovet men så är det tyvärr inte. Men ändå, det är lov!
Igår var jag med Ebba hela kvällen. Vi gjorde inte så mycket, jag städade mitt rum och hon läste en tidning, haha. Efter att vi var klara med våra sysslor åt vi revbensspjäll om det är någon som undrar. Sen blev det godis och tjejsnack och efter en stund pratade vi med Ludvig och Fredrik. Det var en bra kväll!

Men usch vilken natt jag haft! I med att min Ludvig är iväg och åker skidor fick jag inget godnattsms igår hade jag något svårare att somna. Dessutom så har jag dröm en massa hemska drömmar, usch!
Det absolut värsta som finns är när man drömmer att man blir jagad och aldrig kan känna sig säker, vilket jag gjorde inatt. Jag vet inte ifall det också hänger på att jag inte fick ett godnattsms men jag har en liten sån känsla. Tur att han snart är framme på hotellet och WIFI! Haha.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: