söndag 16 mars 2014

ÅNGEST OCH LÄNGTAN

Ugh. Djup rubrik.

Ångest: Om 9 dagar fyller jag 16. Jag vet inte vad jag ska göra på min födelsedag och jag vet inte vad jag önskar mej. Jag är inte beredd på att fylla år än. Jag har för mycket annat att tänka på.

Längtan: Mitt i detta mörker av läxor och nationella prov (som börjar imon) ser jag små ljusglimtar.
Om 64 dagar åker alla nior på vår skola till Polen. Jag fattar inte att jag har sån tur att både Ebbas klass och Ludvigs klass åker tillsammans med min klass!
Om 89 dagar är det EKAM och jag har redan köpt klänning. Jag vet inte om jag ska visa den innan här på bloggen, är det något ni vill se? Sen har jag även börjat kika på skor och vi ska boka en tid hos frisören typ imon så jag blir fin i håret. IIIIII
Och om 90 dagar åker vi till GREKLAND! Aaahh åå jag längtar såååhäääääär mycket!!!


Inga kommentarer: