lördag 22 mars 2014

GODMORGON

Godmorgon!
Det är en hälsningsfras som passar in väldigt bra på mej idag. Jag ska berätta!
Jag halvvaknade imorse då en katt kom in till mej och ville ha lite gossällskap, så vi gosade lite. Strax efter nio vaknade jag och var pigg som en mört, jättehärligt!
Jag åt frukost och hoppade sedan in i duschen. Det blev en sån här härlig dusch men hårinpackning, skrubb (som är från Victoria's secret, jag tipsar!!!) och nyrakade ben. Efteråt blev det ansiktsmask, målade naglar och en insmord Moa. Massa myyyys!

Så är sitter jag nu med lena ben, lent hår och ren från topp till tå! Snart ska jag vara med Ludvig och sen ska jag ha kalas för släkten hemma hos pappa. Det blir nog en bra dag!

Igår hände det en rolig sak. Ebba smsade och runt halv tio (på kvällen) joggade jag till Ica (det är en kilometer och jag är så stolt!!) där jag sedan mötte upp Ebba. Under den kommande timman och lite till gick vi strax över 7 kilometer. Jag älskar att gå!


Inga kommentarer: