måndag 24 mars 2014

HEJCON BEJCON

Jag hoppas att ni ser en förändringen här annars borde ni gå till optikern. Hela allt är helt hejcn bejcon verkligen! Oopssii... 

I alla fall! Detta är det sista inlägger jag kommer att skriva här på bloggen...
Som femtonåring! Imorgon fyller jag år, sexton för att vara exakt. Detta firar hela Sveriges niondeklassare med ett nationelltprov i engelska, snacka om att känna sig uppskattad. Efter det lååånga provet ska jag ta mej över till Hönö för att genrepa och sedan komma tillbaka lagom till matten. Sen när jag har slutat ska jag dra med mej Ebba och Ludvig hem. Resten får vi ta som det kommer (jag HATAR att inte veta vad som kommer att hända!). Det blir bra i vilket fall som helst!


1 kommentar:

Anonym sa...

Detta var en kul överraskning.
Fint foto på Dig som 15-åring.