tisdag 11 mars 2014

JALAPEÑOS

Ojojoj, kolla vem som är i farten igen!
Jag vill meddela att vår idrottslektion gick bra. Eller det tycker i alla fall jag, hoppas att dom andra också gjorde det!

Dagens roligaste måste ha varit i bamba då det var jalapeños och vi (mina vänner och jag) har lovat varandra att varje gång dom har såna i bamba ska vi plåga vår smärttröskel. Så, vi peta ner varsin delad jalapeño i våra tacosar (ja, jag vet, tacos i bamba..!) och lät det liksom komma när de kom. Vilket en del gjorde så jag viftade med min ena hand (jag höll tacosen med den andra) och plötsligt slår jag till min tacos så en paprikabit hoppade ut och landade med ett plums i mitt mjölkglas. TOUCHDOWN!

Det jag hunnit med dessa timmar då jag har varit hemma är plugg och så har jag petat i mej lite mat. Saaaaaamt dansat loss till H.H (fina Håkan Hellström) och övat på ett dödsdumt danssteg.
Så fort Ebba har färgat klart sitt hår ska vi ta en PW (powerwalk, omg jag är coool) i mörkret.

... Om jag vågar. Ha det braaa! Puss

Tjuvkik på något jag inte vet kommer att komma upp eller inte.. Men varsågoda!



Inga kommentarer: