måndag 3 mars 2014

LATTJO LAJBAN

Opsii, här var det dammigt... Men jag har haft fullt upp!
Hela helgen har jag dansat (i alla fall fredag/lördag), eftermiddagen på lördagen var jag med Ludvig. Vi kollade på melodifestivalen och gosade typ, det var mysigt!
Annars har jag hunnit med att fira Matildas 16års dag, varit på tjejkväll hos Malin, legat på marken strax innan 00.00 och kollat på stjärnor på kalvsund, goast massor med Ludvig, fotat, pluggat, hälsat på min sjuka morfar och kollat på lattjo lajban. Det var sjukt!
Jag gick upp tidigt i lördags för att jag skulle iväg och dansa. Som vanligt så startade jag TV:n  för att kolla på Nyhetsmorgon för det är typ det bästa jag vet, haha, men jag blev riktigt chockad över att det var lattjo lajban som startades. Så tidigt har jag inte varit uppe på flera år!

Imorgon fyller Rasmus 13 och jag ska iväg till Matilda på kvällen. Det ska bli najs!
Grattis i efterskott min fina vän!



Inga kommentarer: