onsdag 7 maj 2014

GRÅ VECKA

Jag kommer alltid för evigt tänka på denna vecka som en grå vecka, mycket av detta är tack vare vädret. Igår var dagen kaos. Efter lunchen gjorde en klasskompis något som inte skulle betyda något på en annan klasskompis. Den andra klasskompisen reagerade på ett sätt som inte heller var meningen, detta resulterade i att klassen ställde sig på var och ens sida fast de två inblandade inte ens var där på eftermiddagen. Som sagt, kaos!
Idag var det dock bättre, tack och lov för en bra klass!

Inte för att själva dagen varit bättre, vi började med ett Nationellt prov i mattematik. 80 minuter av ren plågeri... Dock har jag rätt så enkelt för just matte så det känns som att det gick bra. Resten av dagen har jag svår att minnas för när jag lämnade in papperna lämnade jag nog även in en bit hjärna. Hoppas att den kommer tillbaka i sömnen, haha.

Detta resulterade i att jag kom hem och kollade på game of thrones och åt choklad. (Jag har bara 20 minuter kvar på säsong två...!). Mitt i alltet kom det som jag farade över i början av veckan. Då blev jag spontan och åkte med mamma till träningen. Vet inte riktigt vad som flög i mej men här sitter jag, en och en halv timma senare, nyduschad, nytränad och SUPERtaggad på de sista minuterna. Så, ha det bra!

LOVE

Svar ja, jag har tid över, haha.

Inga kommentarer: