söndag 21 september 2014

HYPPELN + GRILL + KALAS = MIN HELG

Häromkvällen var det bara jag, Ebba och mamma hemma. Jag behövde av en anledning vara uppe på mitt rum i typ en halvtimma och lämnade Ebba och mamma nere i soffan själva. När jag sen kom ner igen satt dom och kollade på en ny bekantskaps flickvän på Facebook. Jag och mamma hade nyss fått reda på att han hade en flickvän så jag berättade det för Ebba tidigare den dagen och när jag kom ner visade det sig att dom hade sökt på han på en sån personinformationssida, hittat adressen och sett ifall det var någon annan som också bodde där och sedan slagigt upp henne på Facebook.
Blev så himla full i skratt när jag såg detta! 

I fredags var det en mysig dag. Jag var med Ludvig och vi åkte ner till hamnen där mamma & claes, våra grannar och våra familjevänner hade dukat upp nygrillad mat, supermysigt! Dock stannade vi inte där så länge för det blev för kallt. Istället åkte vi via Ica och sen hem till Idol och efter det hände det inget mer, vi somnade. 

(Alla är lite fula här men bilden i sig är så himla go så den fick också slinka in)


Igår (lördag) hängde jag med mamma och Cleas ut med båten tillsammans med samma familjevänner som varit med och grillat dagen innan. Vi landade på Hyppeln och jag tror att det var tredje gången jag var där. Helt ärligt tycker jag inte att det är den mysigaste ön i min kommun men det var väldigt mysiga att sov där över natten. Vi käkade medköpta räkmackor ifrån Hamncaféet, gick en liten promenix och lite senare på kvällen lyssnade vi på musik. Så himla gött att åka båt!

Idag, efter att vi kommit hem från Hypplen, åkte vi på kusinkalas i Torslanda. Väldigt aktivt. Jag har dansat Just Dance med Stinisfinis och lekt en ny variant av kurragömma/burken. Det var så kul att jag skrattade massor!
Jag har världens mysigaste småkusiner





Inga kommentarer: