måndag 15 september 2014

KONSTATERAT- MOA ÄR EN KVÄLLSPLUGGARE

Igår när jag precis höll på att somna kom jag på varför jag inte får något gjort när jag ska plugga efter skolan, jag måste ha det mörkt ute/kväll. Jag vet inte varför, jag får ingen ro annars. En regnig dag passar också väldigt bra. Jag behöver mysväder
Därför åkte jag och mamma till Hönö och fikade när jag kom hem förut. En bra tradition om ej bör brytas. Och jag premiärade för en caffelatte, helt sjukt att jag blivit en "sån" (kaffedrickare). Dock med tre sockerbitar (vilket var en för lite).
Vi träffade även mina extrafaster och min lilla lilla supersöta kusin Viola också, det var så mysigt att prata med dom!

När vi kom hem hade allt till seglingen kommit, väska, regnställ, stövlar & underställ. Det passade bra och nu är jag ett steg närmare medelhavet, en månad kvar idag!

Nu, mina vänner, får ni sova så gott. Jag ska plugga!
LOVE

Älskling

Inga kommentarer: