torsdag 14 februari 2013

RÖD ALLAHJÄRTANSDAG

Alla hjärtans dag idag, woho! Hurra för kärleken!
Jag och Ebba och typ 50 andra ungdomar firar ju denna kärleksfulla dag i Norges skidbackar, singelapplåd till oss proiga människor!
Tack tack.

I alla fall, denna dag firar jag och Ebba med rött, närmare bestämt blod.
Jag, lilla Moa är från och med idag och en vecka framöver en kvinna (därav de röda) men Ebba däremot, Ebba den lilla klantiga.
Vi körde offpist, jag, Ebba och några fler. Ebba ser då en gren och sticker upp från marken som en båge och tänker "jag kommer att trilla".
Gissa vad hon gjorde? TRILLA
Med händerna rätt upp slår hon i näsan i snön och lyckas börja blöda näsblod.
Applåd för Ebba!
Men det är inte slut där.. Bara några minuter senare kör jag först och fastnar med skidorna på tvärsen och då kommer Ebba med full fart och kör rätt in i mej så jag trillar. Min skida hamnar då på Ebbas läppe så den ser nu ut som en ny vacker botox läppe!
Hahahahaha detta vann Ebba med i "dagens vurpa" så imon kommer hon att åka runt i en clown dräkt, åå hahahah jag dör!!

Glad alla hjärtansdag från oss ❤❤❤

Inga kommentarer: