onsdag 6 mars 2013

NEJ TILL UTFRYSNING

Nu får de räcka! Blir så himla arg och ledsen när vi tjejer fryser ut andra tjejer!
STOPP STOPP SROPP! Dax att ta ansvar för att alla ska känna sig behövda istället för utanför!

Tänk på detta, ser ni någon sitta själv, varför inte sätta sig jämte, eller prata lite?
Jag vet att detta händer och att vi försöker att tänka "Äh, hon klarar sig", till och med jag gör det.
men tänk istället såhär, "hade jag suttit själv, hade jag velat att någon skulle komma och bry sig om mej?" SVAR JA.
De behöver inte vara någon du känner, de kan vara din fiende, men de betyder någon om du gör det. Både för dej och den ensamma människan.
Hjälp mej med detta. Om jag får med mej fem människor som börjar tänka på detta blir de i alla fall minst fem ensamma människor som inte är ensamma längre. Dem behöver inte alltid vara ensamma, de kanske bara är så att deras vänner är sjuka.
Men låt oss stoppa ensamheten tillsammans!

TÄNK NU

1 kommentar:

Anonym sa...

Tänk om alla var så himla kloka som Du. Vad bra många skulle må och slippa utanförskapet.