onsdag 6 mars 2013

MOSGOS STUDIEDAG

Min dag bestod av dans och gött häng med goa människor!
PROJEKTET fakta: projektet är årets grej! Alla dansare, dramare och orkestare i kulturskolan gör egna danser, skriver en pjäs och lär sig alla noter och tillsamman blir detta en föreställning två dagar i sträck för skolelever och även de som vill se.

Detta har jag ägnat min studiedag åt, repat med hela gänget!
Finns så mysiga människor i de bandet måste jag säga <3

Efter detta åkte jag till mammas jobb för att sitta där utanför i kylan i hela femton minuter!
Snacka om att jag var en isbit när mamma kom upp från ingenstans och skrämde livet ur mej..
Hopp in i bilen med massa rumpvärme och in mot stan!
Först lämnade vi in min mobil på lagning så nu kan ni snart spama mej igen :D
(njut av ögonblicket då jag faktiskt skrev en smile :o)
Sen kollade vi på min lilla älskling, Nikon d600, och jag är helt såld!
LOVELOVELOVE

ps. till alla er fina tjejer där ute, stå upp för den du är och känn dej allmänt bäst imon!

Inga kommentarer: