söndag 28 april 2013

FÖRLOVNING


I onsdags var en stor dag i mitt liv. Den dagen jag lämnade allt förflutet bakom mej för att nu satsa på endast mej själv ett långt tag framöver. Onsdagen den 24/4-13 förlovade jag mej med mej själv, dessutom med världens vackraste ring!
Jag blir så lycklig när jag ser på den, när jag tittar ner på mitt vänstra ringfinger. För då tänker jag på mej själv. Det låter ganska själviskt men det är bra för mej. 
Att tänka på mej själv ger mej mer självförtroende vilket i slutändan unnar alla.
Om man mår bra med sig själv blir man automatiskt gladare och vill sprida denna lyckan till andra människor. 

Med denna ring vill jag symbolisera mitt förhållande med mej själv men jag vill även att tjejer ska få ett hum om vad det handlar om. Att fler tjejer inser hur bra det är att lägga pojkvän åt sidan och satsa på sig själva, att lära sig älska sig själva innan en pojkvän.

Ringen är dsignad av blondinbella, alltså Isabella Löwengrip
KÄRLEK TILL HENNE

Inga kommentarer: