tisdag 23 april 2013

LYCKLIGLYCKLIGLYCKLIG

Åå vad jag är lycklig nu!!
Fick precis reda på mitt betyg på en saga från i höstas/vintras. Så sjukt nöjd!
Tror aldrig att jag har skrivit om mina betyg här på bloggen men nu när jag är såhär lycklig så känner jag att det kan vara bra att veta. Jag är ganska nöjd med mina nuvarande betyg och blir supernöjd nu när vi får betyg nästa gång för jag vet att jag kommer att höja mej i flera ämnen.
Jag får oftast (utan att vara skrytig) över C, allra oftast A eller B på uppsatser/ prov och jag känner mej så lycklig för det!
Det är klart att jag kämpar för mina betyg, den mesta tiden jag spenderar hemma är med plugg, men de är värt de.

Detta skrev min svensklärare om min saga, jag blir så glad att jag vill gråta
ÅÅ LYCKORUS

1 kommentar:

Natasha ML sa...

Gud vad roligt!
Håller med henne/honom, du är grym på att skriva! ♥