måndag 26 augusti 2013

DA DAG SÅ ATT SKRIVA

Jag tvålade just in mina ögon. Det är enkelt att vara efterklok.. Dessutom äter jag ett äpple som smakar smultron. Världen är uppochner.

Tänkte dra min dag fort (eller dagen som var igår om man tittar på klockan sm har slagit över 00.00 för 24 minuter sedan). 
Dagen började med att jag redigerade klart alla 250 bilder på Linn! Singelapplåd till mej. Några minuter senare träffade jag Emma och Matilda som jag skulle ageera fotograf åt, bilderna blev super! När lilla fotografMoa fotograferat klart så åkte vi (jag, pappa, vilma och rasmus) hem till farmor och farfar för att äta hemmagjorda hamburgare och kladdkaka (dock inte tilsammans) samt kolla på IFK- Malmö FF. Det var jättemysigt! Bara det att matchen inte gick som vi hade tänkt oss så några glada IFKare var vi icke.. Malmö var både grova och hade domaren på sin sida, vilket ledde till att dom kunde göra inprincip vad dom ville utan att bli utvisade/ få gult kort osv. ÅÅÅÅ
Väl hemma tog jag med min kamera ut och träffade Ludvig. Blev typ fem bilder för vi pratade mest. (Och dom får ni inte se för dom blev fula, MOAHAHA) Kvällen avslutades i soffa med slutet på Pretty Woman, älskar den filmen! Och sist men inte minst Castle. Visst låter det som en bra dag?

Inga kommentarer: