måndag 26 augusti 2013

LYCKA

Är bara så himla lycklig för den sista månaden öppnas min blogg bara mer och mer, jag vet inte om det finns några nya bloggläsare eller om det är en mina gamla fina som kikar in lite oftare. Till alla er som läser detta, TACK VAD FIN DU ÄR!

Skolan börjar om lite mer än en timma och jag har redan fixat mej vilket bevisar på hur PRO jag är.
Och på tal om PRO så har jag sökt mina praoplatser! Jag sökte till ett bageri och en restaurang som tog emot två personer vardera vilket jag tyckte var bra då jag hoppas på att få en ny vän. Sökte även till "Kommunstyrelsen" där man får vara med på en massa möten och sånt med vår kommunfullmäktige. Haha, måste vara bara jag som tycker att det hade varit superkul! Dock är det tre anda som också har sökt den så jag får väl se hur det blir, men jag hoppas på den sista.

Ha en bra dag alla fina människor där ute! LOVE


3 kommentarer:

Anonym sa...

LOVE till dej med fina Mos

Linn H sa...

Du är fin Moa!! ❤❤ Kram

Anonym sa...

Självklart skall du den den bästa prao platsen. du är ju bara bäst.