tisdag 13 augusti 2013

MORGONDAGENS PLANER

Godkväll och välkomna till min blogg!
Kvällens inlägg kommer att innehålla:
♥ Planerna inför morgondagen
Vad sägs om det? Blev inte ni väldigt otroligt nyfikna nu? Nähä.. Inte det..

Min klocka kommer att ringa runt sju någon gång då jag ska tvinga mej att gå 12 meter (ja, jag mätte just detta) till duschen. I duschen ska jag duscha! Har inte riktigt koll på när bussen går men jag tror att det är runt nio. Alltså har jag från 07.10-08.50 på mej att göra min vanliga morgonritual. Sedan blir det in till vår vackra stad för att upptäcka så mycket som möjligt på en dag med min friend Matilda! Vi ska köpa ett City Card så får man typ inträde till allt kul i Göteborg.

Kul enligt Matilda: Universeum! Paddan! Liseberg!
Kul enligt Moa: Naturhistoriska museet! Stads museet! Världskultur museet!
Vi får se ungefär vart vi hamnar, något museum måste vi ju besöka..

Så mina kära vänner, förbered er mentalt på massa bild-inlägg imorgon! Kika in lite extra så ni inte missar något!
Ha en godkväll och en najs dag imorgon, godnatt!

Ps. Det hände just en mycket rolig grej som jag vill dela med mej av. Jag snapchattade med Matilda då hon tog kort på sin hollister påse där en man står med BAR MAGE (kärlek). Mitt svar till detta var en video där jag dreglade (fast det var bara vatten).



1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas Ni får en fin dag. Göteborg har så mycket att bjuda på, både för ögat och för magen om man blir hungrig.