söndag 11 augusti 2013

SKYPE/FILM/SKYPE

Efter att jag samlat på mej minst 100 vuxenpoäng när jag lagat middag åt både mej och Rasmus för pappa och Vilma var på kalas så slog vi oss ner i soffan med filmen 'Nu eller aldrig'.
Tycket att den var supermysig! Ganska neutral men ändå mycket mysig.
Detta tyckte även Ludvig för vi passade på att skypa i pauserna, mycket trevligt ska jag säga er!
VIKTIGT, hahah ni som gick på att jag och Ludvig var tillsammans ska få en liten puss, detta är inte sant :*

I alla fall, tänkte dra dagen.
Jag vaknade! När Ebba kom hade jag dock inte ätit frukost så jag åt när hon var här. Vi kollade på Top Model england tror jag, sen kom pappa och körde hem Ebba så handlade vi. Efter detta släppte pappa av mej hos mamma så jag kunde gosa med min andra kanin, Mysan <3 Jag matade henne med äpple. När jag gick hem ringde jag Ebba, som vanligt när jag går. Efter detta fixade jag mat och efter detta vet ni vad som hände. Nu chattar jag med Emma och Cotte, najs bajs!
Hoppas att ni blev klokare på detta och att ni har haft en bra dag! Skriv gärna lika kort och trist som jag har skrivit om min dag i en kommentar för jag är nyfiken!

LOVE

ROSADO 

Inga kommentarer: