söndag 11 augusti 2013

STAY STRONG

Håll ut mina vänner, ikväll händer det, ikväll ändras bloggen helt och hållet!
Jag är otroligt nöjd med resultatet och jag hoppas att ni också kommer att vara det för nu får ni liksom dras med den nya designen ett tag. Åå jag är nästan nervös! Lycklig är jag i alla fall!

Jag tänkte att varför jag ändrar allt just nu är för att det (tyvärr) snart är höst och jag kommer att satsa stenhårt på en nystart. Jag tänker satsa mycket mer på dansen, ge allt  för nu vill jag verkligen utvecklas. Jag ska även komma igång och träna igen, både på Nordic Wellnes och ut och gå och sånt. Och vi ska inte prata om skolan! Nu ska jag verkligen anstränga mej, göra läxor tidigt och verkligen fokusera på lektionerna. Men viktigast av allt så ska jag umgås mycket mer med mina fina vänner, det är dom som driver mej 


Inga kommentarer: