tisdag 1 oktober 2013

-

JÄVLAR! Får man inte säger men det är ett sånt bra ord som beskriver allt jag känner på en och samma gång. På 24 timmar har jag hunnit att skriva klart två labbrapporter, en halv essä, ett stort arbete om hinduismen, börjat på en artikel till skoltidningen, pluggat matte osv... 
Som mitt sällskap till allt detta jävla plugg (opsii) har jag Håkan Hällstöm som jag är mer eller mindre besatt av sen i fredags (anledning kommer). 
Så fort jag pluggat klart vilket förhoppningvis är på torsdag så ska jag beskriva hela förra prao veckan i detalj samt min hektiska helg. Men anteckna detta, JAG KLAGAR INTE!

Nu måste jag dock fortsätta med mitt pluggande, tänkte bara meddela att imon är det min sista skoljogg för resten av mitt liv! LYCKA OCH ÅNGEST
Har såna blandade känslor för detta, gött att det snart är slut. 
PUSS OCH HEJ

läxorna skrämmer inte mej!

Inga kommentarer: