måndag 21 oktober 2013

FRÅGESTUND

Hej jag heter Moa Linnea Zederin som antagligen kommer ifrån min mormor som hette Monica Linnéa. Namnet Zederin är ganska unikt då inte ens tio människor i hela världen heter det. På min fritid gillar jag att föreviga ögonblick med hjälp med min kompanjon, en svart liten låda bestående av lite knappar och sånt. 
Jag umgås även en hel del med mina vänner, nästan alla är djur. Det är Hönor, Kalvar och Fiskar, även Ebba räknas in i detta då hon är lite djurisk av sig. Jag intresserar mej för gammla människor och föremål, gillar att läsa skönlitteratur, speciellt om det är något Kate Morton lagt sina händer på. 
Mitt största intresse är att röra min kropp i takt med ljuva toner, helst så lugnt som möjligt då jag tycker att det är vackrast. Men det som tar min största tid på dygnet just nu och typ sju år framåt är att proppa min hjärna full av information för framtida bruk. 

Med denna information startar jag en frågestund! 
Detta känns läskigt då det är min absolut första och helt ärligt tror jag inte att det kommer att bli så många frågor men jag tycker att det är dax nu. Så om du har grunnat på något om mej så ta chansen nu, anonymt är helt okej fast jag skulle föredra namn då jag gillar att se vilka som läser min gammla blogg. Det är även okej att slänga in en liten kommentrar om vad som helst, något du vill jag ska ta upp, något du inte vill att jag ska ta upp, hur fint mitt hår är osv...
Så fråga nu på så ska jag svara på frågorna någon gång nästa vecka!
Om det kommer en allmänt dum fråga kommer den ej besvaras.


5 kommentarer:

Linn H sa...

Vilken choklad gillar du bäst? :D

Anonym sa...

Vilken är Din högsta önskan just nu.

Anonym sa...

Vad önskar du av tomten?
Frågar tomtefar (Pappa Zederin)

Anonym sa...

vilken är din favorit film? :)

Anonym sa...

Chips/godis
Hemma kväll/ ute kväll
Hockey/fotboll
Godis/träna

Vilken affär gillar du att gå till?
Vilken ben&jerry glass gillar du bästa?