söndag 24 november 2013

DANSUPPVISNING

Igår var det den årliga julbazaren! (Som inte ens heter julbazar längre, utan vinterbazar aka kulturbazar)
Det var musik och dans och lotterier och fika och folk och instrument, helt galet var mycket det är egentligen, haha.
Men det var mycket roligt! Speciellt att få dansa såklart. Min farmor och farfar kom och tittade på oss, även världens bästa Matilda som filmade och Ebba med hennes kompanjon Linn. 
Ludvig var där också, för han spelade på sin elgitarr (tror jag...).
Var dock ovanligt nervös men det blev bra ändå, mina dansvänner är så duktiga!  :')

På kvällen fick Ludvig en impulsgrej och gick ut så jag mötte upp honom så gick vi en bra bit tillsammans, bara för att liksom. Det var så himla mysigt! Och det var helt stjärnklart! Åå jag kan typ dö på sånt, älskar rymden! Haha. 

Love

Bild tagen av Matilda, dock dansade Natasha med oss också men var inte med på denna dans, därav inte med på bilden. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Saknar dej...