fredag 22 november 2013

I AM BACK

Tjoho vad längesen detta var! Shit asså, har någon någonsin sagt att det var enkelt att gå i nian? I såna fall har människan fel. Utan att ligga efter har jag haft runt tio "pluggsaker" denna veckan, prov, inlämingar, uppsatser osv..

Jag har även hunnit med andra saker!
(Jag vet vad ni tänker och ja, jag är en superkvinna)
• Jag har sovit (mest pluggat) hos Matilda 
• Jag har ätit frukost med Ebba 
• Vår gamla lärare kom och hälsa på och bjöd på fika
• Coffe låste in mej på toaletten
• Vår bildlärare satte upp min bild på väggen för att "den var värd att titta på", jag skämdes så att jag suddade ut mitt namn
• Jag har varit på öppet hus på Gunilla och träffa två gamla vänner från seglingar, det var kul! 
• Ebbas mamma har fått mej att gå up typ 17 kilo
• Idag fick min klass två lärare att smågråta då vi läste upp delar av våra uppsatser, vi är pro!


Inga kommentarer: