tisdag 28 januari 2014

DET FINNS NÅGON DÄR

Jag satt just och tänkte på hur kaos allt är hemma hos mej just nu. På något sätt känner jag mej osynlig när jag är hemma och jag är en sån person som behöver uppmärksamhet. Jag behöver höra att jag är duktig på de sakerna jag faktiskt är duktig på, att jag är duktig för att jag alltid konstant pluggar och så vidare, annars tröttnar jag. Mitt uppe i mitt tänkande är var det något som lät bakom mej och jag antog direkt att det var Simson som var i farten igen då han varit extremt busig det senaste dagarna, men så var inte fallet. Det var en bit av en krukväxt som hade lossnat och på något sätt, när jag väl sitter och tänker på hur ensam jag känner mej för tillfället, kändes det som att det var någon där. Plötsligt mår jag mycket bättre.

Får såna hemska dippar när jag ska plugga,.. USCH


Inga kommentarer: