torsdag 30 januari 2014

BAJS

Fick en sån här uppenbarelse förut! Jag satt och tänka på om ni som läser det jag skriver trivs med var jag skriver eller ifall ni tycker att det är helt urtist. Men då slog det mej. Min blogg kan ses som en öppen digital dagbok som man själv får läsa OM MAN VILL, haha!

I alla fall, både idag och igår har jag hunnit med mycket. Igår följde jag med Ebba hem för en vanlig plugg-onsdag och för en gång skull fick jag faktiskt väldigt mycket gjort. Både matte och SO. Vi hann även laga mat, dricka te och bedöma Ebbas mammas morotskaka. vi lyckades även att klä oss i kläder i samma färger hela dagen. I skolan hade vi båda svarta jeans, ett svart linne och en rosa kofta och senare på kvällen blev det rosa mjukisbyxor, haha. Det var en väldigt bra dag! Jag hann även under skoldagens gång bli fotad utan att knappt reagera, yeeey.




















Idag har jag haft matteprov, (därav plugget igår), det gick ganska bra hoppas jag. Efter skolan gick (!) jag hem fort som bara den för att hinna plugga lite innan dansen vilket jag hann. På dansen kom vi en bra bit faktiskt och det var massa nya danssteg, ganska internt men väldigt roligt.
Efter dansen tog vi oss till Betel där två av våra danskompanjoner medverkade i en musikal, dom var bäst ✌. Själva musikalen handlade om barnkonventionen med bilar som metaforer om hur vi barn ska bli behandlade.

Nu har jag hunnit komma hem, ätit och pluggat SO för att vi har ett prov imorgon på nord & sydamerikas länder, huvudstäder, några stater, sjöar, har, floder, berg osv... Orkar liksom bara inte.
Tack vet jag Håkan Hellström!


Inga kommentarer: