måndag 6 januari 2014

HUNDRAÅRINGEN

Igår var jag, mamma, Claes och Rasmus på bio. Vi såg Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann och jag måste säga att den var över förväntan! Farmor sa åt mej i somras att jag skulle läsa boken vilket jag har varit sugen på sen dess men aldig hunnit göra, opsii. I alla fall, det var en sån må-bra-film som jag och mamma så fint kallar det. Alltså en sån film som man blir glad av, den var väldigt lättsam och fantastiskt rolig. Den får fem av fem Marabou mjölkchokladkakor med russin och mandel av mej!
Vill man ha en mer välarbetad uppsatts om filmen får man antingen se den och skriva en själv eller be min svenskalärare att ge en sådan uppgift till oss elever så jag kan få betyg på den, hehe ;)

Jag censurerade mannen på bilden med en afro, tiara, ett par sexiga solbrillor och en vänlig kvinnomun då jag inte vill hänga ut någon på bloggen. 



Inga kommentarer: