lördag 4 januari 2014

JAG ÄR EN VAMPYR

OMG jag bloggade inte igår! Världen går under! Shit! 
Jag undrar vad som skulle hända om man lät en äkta hederlig fjortis (såna som är utrotningshotade i dagen samhälle) skulle styra Sverige helt och hållet. Tänk på den en stund! 

Nu sitter jag på bussen och ska in till stan med Linn, dock har hon inte hoppat på än. Vet inte riktigt vad vi ska kolla på men jag hittar säkert något (billigt i med att jag är helt och hållet pank nu när jag köpt min dator). Men det ska bli mysigt!

Och ifall nån blev nyfiken på varför jag var så upptagen igår att jag inte hann blogga var det för att 1, jag duschade/ fixa mej (raka benen, smörjade in mej, ansiktsmaska osv) i typ tre timmar och 2, jag myste med min pojkvän (OMG). 
Vi kollade på Glee. Jag blev helt besatt! 

LOVE

Inga kommentarer: