söndag 26 januari 2014

MYSHELG

Min helg har varit asmysig! End of the story.

I fredags i skolan var det intressantaste som hände att jag fick en kall macka på min högra kind. Förklaringen till detta var att Emma fick en fryst macka och ville visa mej hur kall den var så hon smög diskret upp bakom mej och attackerade mej med en kall macka, haha.
 Efter skolan kom Ebbz och vi drack te och åt macka i runt två timmar. Sen kom min moder hem så kände vi att vara små änglar så mamma fick gå upp och bada medan vi lagade mat. Tacos blev det! Samma där, vi satt också och "åt" (mest pratade) i två timmar. Både jag och mamma tyckte att det var mycket mysigt, det gjorde säkert Ebba också bara att jag inte frågat henne, hehe.











På lördagen kom Ludvig relativt tidigt till en otroligt gnällig Moa, han hjälpte mej med en läxa <3<3<3
Efter det, lite tacos och en snabb tupplur var jag fit for fight igen! Då smsade Ebba och bjöd över mej och min novio till henne på middag ifall vi köpte med oss dipp. Så klockan 18.00 susade både min och Ludvigs cykel fort som vinden bort mot Ica och sedan vidare till Ebba. Väl där lagade vi burritos med en fruktig sallad med bland annat melon (jag älskar melon). Efter det snackade vi och bara myste typ, vi hade det verkligen supermysigt!



Idag har jag träffat min STORA härliga släkt på Cleas sida. Vi var så många att jag inte ens orkar räkna upp allihopa. I alla fall, varför vi var samlade var för att för några veckor sen gifte sig Claes äldsta syster med hennes (då) blivande man i Antigua, så vi tänkte överraska dom, vilket vi gjorde.

Detta har helt enkelt varit en lyckad helg! Imorgon blir det tillbax till vardagsstressen. Usch. Dock är jag tacksam över att jag har kunnat släppa den helt i helgen och bara vara!

Inga kommentarer: