måndag 3 februari 2014

BROAR

Usch. Så mycket läxor, så lite tid! Folk som säger att 8:an är värst ljuger mina fina vänner. Det har liksom blivit en hemsk vana för mej att plugga på all min lediga tid, till och med helgen. USCH
Men det känns faktiskt bra nu ändå. Jag har gjort klart en labbrapport idag så nu återstår det bara en inlämning om ryska revolutionen, en uppsats om metaller, en årskrönika och spanskaglosor innan lovet.

Har nyss pratat med Ebba mitt i allt plugg men det kändes verkligen som att det behövdes. Jag är lyckligt lottad med en sån underbar bästavän ❤

Idag när jag kom hem frågade mamma hur min skoldag hade varit. Jag stannade för att tänka en stund men svara tillslut "bra faktiskt". Inte för att mina dagar inte brukar vara bra utan det var bara det att jag verkligen ville känna om den hade varit bra och det tycker jag. Allt var bra förutom ett oförberett engelskaprov... Men det känns ändå bra.

Imorgon ska vi åka skridskor första lektionen och på eftermiddagen ska jag och Malin till rektorn för att prata lite med honom om skoltidningen, det ska bli intressant!

Det kommer att vara off lite till och från här på min lilla blogg ett tag. Jag prioriterar skolan och tid med mina vänner före bloggandet, men sluta inte kika in! Jag ska försöka lägga lite tid på att förmedla er om min supermysiga helg imorgon!

LOVE

Inga kommentarer: