söndag 16 februari 2014

MIN KATTSKATT

Snyftar en skvätt över att lovet är över men oj vad mycket jag hunnit med!
Imorgon ska jag åter till verkligheten. UschUschUsch.Vakna-skola-plugga-äta-plugga-sova, jippie!
Nej men jag är faktiskt glad att jag har sluppit plugga under lovet (bortsett från att jag lärt mej alla länder i Asien...).

Idag kom ju som sagt Ludvig hem så vi har bara gosat typ. Och lagat mat! Trotts att varken jag eller han är duktiga på att tillaga en middag blev det faktiskt gott. (Jag tror att det kom något sagoväsen och blandade i någon slags god-mat-dryck i vår sås).

Lovet får 10 av 10! Såklart hade det kanske varit något bättre om Ludvig varit hemma men det är mysigt att sakna varandra. Dessutom har jag varit med Ebba typ 90%, något vi aldrig hinner i vanliga fall. Denna veckan har det verkligen känts att det inte finns någon annan där ute som är bättre än henne, hon är världens finaste vän ♥

Nu ska jag och min fina fina kattskatt sova, kärlek till er hela högen!

Inga kommentarer: