lördag 15 februari 2014

MITT "LOV"

Vet inte direkt om man kan kalla detta lov, haha. Jag bara springer runt, äter och sover.
Låt mej presentera min upptagna vecka för er:

LÖRDAG: Jag var hos Ebba och umgicks med henne och hennes mamma. Innan jag kom var jag hemma och pysslade med glitter och valnötter så jag var jätteglittrig under mina fötter när jag kom till Ebba, som tur var hade jag sockar på mej så jag slapp glittra ner hela Ebbas hus. Vi hjälptes åt att laga en god middag bestående av kött med massa gott gojs i med massa sallad. Efter maten hamnade vi framför melodifestivalen med jordgubbar, vindruvor och kesella, åååh.

SÖNDAG: Matilda fråga om jag ville med till stan. Tjaa, varför inte? tänkte jag då. Hon berättade vilken buss hon tänkt att jag skulle ta och då blev det bråttom! Jag hann duscha, blåsa håret, sminka mej och klä på mej på mindre än 40 minuter, det tycker jag förtjänar en applåd.
När jag kom hem bakade jag brownis och kort efter att de var klara kom Ebba för att provsmaka. När vi var mätta gick vi upp och snacka typ, och kollade på Eurotrip. Det är en sån film vi aldrig tröttnar på, haha.

Denna bild kommer inom kort att pryda varenda skärmsläckare jag äger. SÅ FUCKING GO

MÅNDAG: Usch, då fick jag gå upp tidigt. Jag och mamma körde in Rasmus och hans två kompisar till stan och sedan åkte vi till Ikea (jag älskar Ikea!!!!). Efter det gick vi till Lager 157 där min mamma blev smått galen. Jag är bara tacksam över att jag inte behövde betala, haha. Vi åkte även till Frölunda Torg där vi fick köpt lite ljuslycktor. Mycket lyckad dag!

TISDAG: I tisdags fyllde Malin 16 år, waaow! Vi firade henne genom att åka med Matilda och Matildas pappa in till Mölndal där Matilda skulle till tandläkaren, åka spårvagn och äta en jätteäcklig citronpaj. Men vi hade det i alla fall mysigt!

(pinnen fick vara orginal för att Matilda (till höger) är besatt av just gult. Mina gosmysisar



Resten får ni veta senare, over and out.

Inga kommentarer: