lördag 29 mars 2014

ONT I FOTEN

Som rubriken lyder så har jag ont i min fot. Varför? Jo, jag har överdansat den, dansat på en jävla trumpinne och krockat i Emma. Ja, ni gissar rätt! Det är projektet jag pratar om!

(Projektet är något kulturskolan i Öckerökommun har varje år. Det är en "show" där dans, sång, musik och drama medverkar, alla är elever i kulturskolan. Denna föreställning visar vi upp för ett antal klassen under två dagar, den sista föreställningen är offentlig.)

I år var temat "Skogen" och bland annat Ronja, Hans och Greta, Rödluvan och Pocahontas var där på besök. Själv dansade jag som Hans, en Indian, en nyckelpiga och en fågel och vad jag har hört av folk så var den en succé! (Nästan i alla fall)

Jag har i alla fall haft det jättebra och det finns ingen härligare dansgrupp än min! Och så var ju Ludvig med också så jag har haft det väldigt bra.
Åhh vilka bra dagar jag har haft!

Pluggat bakom scenen-trummat som galningar-skrattat-hoppat in i väggen-ätit godis

                             



Inga kommentarer: