tisdag 1 april 2014

LYCKANS MORGON

Jag har knappt varit vaken i en timma men det har redan hänt två saker som får mej att klassa denna morgon som en bra morgon. 

1. Rasmus släppte in Simson som sprang och åt och sedan sprang upp. Innan jag gick ner ställde jag min sovrumsdörr på glänt, så jag hör hur Simson står där uppe och jamar för att han vill komma in. Jag ropar på honom med min halv-stumma-sjuk-röst så jag antar att han inte hörde så gick upp till honom. Där uppe ser jag att min dörr är öppen och det ligger en katt i min garderob. När han ser mej springer han dock ner och spinner, är jättegosig och följer med mej ner. Åh, min gos!

2. Jag var inne på Facebook och såg en fantastisk sak! Jag har vetat i ungefär en vecka att mitt favoritband ska släppa en ny skriva "till hösten". Men nu såg jag att den kommer den 10:de Juni! Och dem har släppt en trailer och en lååååt, IN HEAVEN 

Här kan ni kika lite ifall det intresserar er så som det intresserar mej och Ebba samt lyssna på låten och se trailern! Gladgladglad

Inga kommentarer: